کوچینگ راه اندازی کسب و کار خانگی و ارائه آموزشهای لازم برای راه اندازی کسب و کار بازاریابی شبکه ای 
پیوندهای وبلاگ
آمار سایت
بازدیدهای امروز : نفر
بازدیدهای دیروز : نفر
كل بازدیدها : نفر
بازدید این ماه : نفر
بازدید ماه قبل : نفر
بازاریابی شبکه ای یک مدل کسب و کار است، یک فرصت یا امکان است برای کسب درآمد، یک راه یا مسیر از قبل تعیین شده برای کار کردن و داشتن یک فعالیت کاری و نوعی بازاریابی که قطعا با شبکه های هرمی تفاوت دارد

بازاریابی، هنر زندگی است. ما از بدو تولد در حال بازاریابی و خرید و فروش هستیم. پس هر آن کس که این هنر را به خوبی بیاموزد، در زندگی موفقیت های بیشتر و بادوام تری را در آغوش خواهد کشید. پس از اعلام مجوز بازاریابی شبکه ای توسط آقای «حسن رادمرد»، رئیس امور اصناف و بازرگانان کشور، جا دارد به توصیف فعالیت بازاریابی شبکه ای از دیدگاه وزارت بازرگانی بپردازیم:

هروقت که ما درباره چیزهای موردپسندمان یا چیزهایی که از آنها خوشمان نمی آید به بقیه اطلاعات می دهیم، به نوعی بازاریابی شبکه ای انجام داده ایم.
تا به حال شده که از دوستانتان یکی از سوالات زیر را بپرسید:

*پیراهنت را از کجا خریدی؟

*معمولا از کجا گوشت می گیری؟

*رستوران خوب سراغ داری؟

*معلم زبان خوب نمی شناسی؟

*موسسه خوب سراغ داری؟

*آرایشگاه کجا رفتی؟ و...

طبق این تعریف حتی اجداد ما هم به صورت ابتدایی با این حرفه آشنایی داشته اند.

حال فرض کنید که برای این کاری که انجام می دهید (یعنی معرفی مشتری به فروشنده کالا یا خدمات)، به شما حق الزحمه ای هم پرداخت کنند؛ این یعنی بازاریابی شبکه ای حرفه ای.

ادامه مطلب

طبقه بندی: آموزش نتورک مارکتینگ،
برچسب ها: نتورک مارکتینگ، بازاریابی شبکه ای، آموزش بازاریابی شبکه ای، آموزش نتورک مارکتینگ، درآمد رسوبی،
منبع مقاله: بازاریابی شبکه ای چیست؟
[ جمعه 10 فروردین 1397 ] [ 11:14 ب.ظ ] [ مصطفی حیدری ]

پیگیری در بازاریابی شبکه ای و یادگیری تکنیک های مربوط به انجام اصولی آن، مسلما گامی حیاتی برای تبدیل یک مشتری احتمالی به یک خریدار راضی است.

هر کدام از مشتریان احتمالی بلافاصله وارد کار نمی شوند.

آنها باید در مورد پیشنهاد شما فکر کنند، اطلاعاتی که به آنها داده اید را مرور کنند یا هم احتمالا نظر شخص دیگری را بپرسند.

پس ناامید کننده است اگر از پیگیری مشتریان احتمالی مان در بازاریابی شبکه ای بترسیم.

 

اما واقعا چه کاری میتوانیم انجام دهیم تا تلاش های ما در پیگیری افراد موثر واقع شود؟

چه چیزی میتوانیم بگوییم برای اینکه بهانه های شایع را به تصمیمات ساده برای مشتری هایمان تبدیل کنیم؟


مطمئنا وقتی مهارتهای درست برای پیگیری مشتریان احتمالی را داشته باشیم، ترس و تعلل از بین خواهند رفت.

دیگر از تلفن کردن نمی ترسیم و در این حالت میتوانیم مشتاقانه منتظر گفتگوهای صمیمانه با مشتریان مان باشیم.

پس حتما دقت داشته باشید که مشتری هایی را که در اولین تماس به شما نمی پیوندند را از دست ندهید. کمک کنید تا اطمینان حاصل کنند که شما و فرصت شما میتواند در زندگی آنها تغییری مثبت ایجاد کند.


اما قبل از اینکه به بیان راهکارهای عملی پیگیری در بازاریابی شبکه ای بپردازیم باید ببینیم اصولا چرا یک مشتری احتمالی همان موقع پیشنهاد به او، جواب مثبت نمیدهد.

 


ادامه مطلب

طبقه بندی: پیگیری در بازاریابی شبکه ای،
برچسب ها: پیگیری در بازاریابی شبکه ای، آموزش پیگیری در بازاریابی شبکه ای،
منبع مقاله: آموزش پیگیری در بازاریابی شبکه ای – بخش اول
[ جمعه 3 فروردین 1397 ] [ 11:11 ب.ظ ] [ مصطفی حیدری ]
نظرات
.: Design By: Ahmad Heydari :.

درباره وبلاگ


کوچینگ راه اندازی کسب و کار خانگی و ارائه آموزشهای لازم برای راه اندازی کسب و کار بازاریابی شبکه ای

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Mobile Traffic | سایت سوالات